tirsdag 30. august 2016

Mysteriestrikk

For et par uker siden meldte jeg meg på "mysteriestrikk", arrangert av Ingvill fra Strikkekista. Alle deltagere skulle stille med 2 garnnøster i matchende farge, og dette fikk vi vite om mysteriet:

Vi skal bare strikke rette
Vi skal ikke flette
Vi skal strikke og vende 
syv dager til ende
Dette blir vanskelig å gjette 🙂

Jeg gikk til innkjøp av 2 nøster Tumi fra Rauma, og gav meg i kast med leken.
Underveis så arbeidet slik ut:


Jeg var lenge i villrede om hva dette i all verden skulle bli, men konkluderte etterhvert med at dette måtte være tøfler. De så litt store ut, så jeg antok at vi ville bli anbefalt å tove tøflene for å få dem i riktig størrelse.

Jeg må si jeg ble mektig overrasket da monteringsanvisningen kom. Det ble VOTTER faktisk!


Ha, ha - så feil kan man ta. Dette var gøy! Anbefales :-)
#mysterievottene #strikkemysterium #mysteriestrikk #/@strikkekista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar