søndag 22. desember 2019

Koivuasweather

Dette er nok en av de morsomste genserne jeg har strikket. Artig kombinasjon av struktur og mønsterstrikk. Designer: Caitlin Hunter (@ Boylandknitworks). Hun lager utrolig mange kreative og lekre mønstre, og jeg digger dem alle!

Jeg har strikket 2 Koivua, og det er nesten utrolig hvor forskjellige de ble. Fargevalget bestemmer uttrykket totalt.

Den første genseren er strikket  med lys grå Rauma finull som grunnfarge, kombinert med garn fra Nina Petrina sin advendtskalender fra 2018. Her har jeg brukt gradienter i mønsteret - det gir en fin effekt. Jeg hadde litt begrenset mengde gradientgarn, så jeg måtte prøve å få til effekten  ut av det jeg hadde.

Den andre genseren er strikket i Rauma finull med fargene sennep og sort.
Syns denne ble veldig kul :-)

Hvilken likte du best? Kommenter gjerne under innlegget 😊







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar