søndag 24. oktober 2021

VESKER OG TASKER

En periode tidligere i år fikk jeg helt dilla på vesker og tasker. Slike produkter er nyttige, og det er fint å drive med på varme sommerdager - da ullgenserstrikk ofte blir for varmt

Petiteknit kom med oppskrift på flere typer vesker og mapper og små bag’er og punger i år - så det var fritt fram og velge. Jeg strikket i tur og rekkefølge French Market Bag, Honeybag og Honeypurse - og dermed var jeg klar for en tur på byen - akkurat i tide til samfunnet åpnet opp igjen etter pandemien vi har vært i igjennom.

Veskene og taskene er strikket med forskjellige teknikker, alt godt forklart i oppskriften. Det var artig å prøve seg på noe nytt, og spesielt Honey-serien i nettpatent var konsentrasjonskrevende - men gøyalt!





På en hyttetur til Vestlandet i juni fikk jeg lære å hekle (takk, Lise 😊). Jeg klarte faktisk å hekle en hel veske i løpet av sommeren. Den ble kjemekul - og skal innvies så fort sommeren 2022 melder seg.



Oppskriften til denne fant jeg i et gammelt nummer av Pompom-magasin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar